Masoneria în Playboy

luni, 27 iulie 2009

Făcând revista presei, masonice, în această dimineaţă am observat un articol ce mi-a stârnit curiozitatea: Interviu în Playboy cu Marele Maestru Cedomir Vukic. Am stat şi am încercat să înţeleg dacă citeam bine "Playboy" şi "Mare Maestru". Era vorba despre un interviu acordat, în exclusivitate, de Marele Maestru al Marii Loji Regulare a Serbiei. "Playboy publică în exclusivitate un interviu cu Marele Maestru al Marii Loji Regulare a Serbiei" apărea scris îngroşat.

Cum este posibil ca un Mare Maestru să acorde un astfel de interviu unei publicaţii mai puţin obişnuite? Am încercat să las moralitatea în zona "masonicului" şi am decis să citesc articolul şi să mă lămuresc, pentru a nu judeca înainte de vreme. Prea Respectabilul Frate Vukic vorbeşte, în general, despre Masoneria din Serbia, cu accente pe viaţa acestuia şi legăturile Masoneriei cu personaje pitoreşti, de exemplu Tito. Cel mai mult am apreciat diplomaţia cu care a evitate foarte multe răspunsuri ştiute de foarte puţini membri ai Ordinului. Această capacitate o consider a fi esenţială pentru orice adevărat francmason, regular sau iregular, conform canoanelor masonice, ori conservator sau liberal, conform Principiilor IMNA.

Pentru cei ce nu ştiu, Cedomir Vukic are 58 de ani şi a fost iniţiat în masonerie în anul 5991. A fost, printre altele, vicepreşedintele Camerei de Comerţ din Serbia şi CEO al mai multor companii. Pentru mai multe informaţii vă invit să accesaţi următorul link:


Fr.: A******** A**** M.:M.:
Înalt Reprezentant
IMNA

 
 
 

Masonic Press Agency

Masonic Times

Agencia de Prensa Masónica

DIARIO MASÓNICO

Agência de Imprensa Maçônica