Bucureşti, România. Astăzi se împlinesc 3 ani de la apariţia Agenţiei de Presă Masonică din România (APMR). Primii paşi au fost făcuţi în vara anului 2008, iar bazele proiectului au fost puse în luna noiembrie 2008. În decembrie a fost lansat proiectul APMR, iar pe 5 februarie 2009 a luat fiinţă Agenţia de Presă Masonică din România.
În cei trei ani de activitate APMR a încercat să ofere Francmasonilor o formă impersonală de a se cunoaşte între ei, de a comunica şi, mai ales, de a fi informaţi zilnic despre unele din cele mai importante evenimente din lumea masonică.
Ne-am propus să dedicăm această săptămână exclusiv activităţii APMR din ultimii ani, pentru a ilustra doar o mică parte a succesului şi a încăpăţânării cu care APMR a dorit să impună o linie etică în ceea ce se numeşte presă masonică.
Ne-am propus să dedicăm această săptămână exclusiv activităţii APMR din ultimii ani, pentru a ilustra doar o mică parte a succesului şi a încăpăţânării cu care APMR a dorit să impună o linie etică în ceea ce se numeşte presă masonică.