Scrisoarea Marelui Maestru al GLSP (Euclides Acevedo) cu privire la campania de defăimare

sâmbătă, 14 mai 2011

Stimate Carlos,

Îmi pare rău că trebuie să-ţi răspund la ceea ce nu ai scris. Ai fi putut foarte bine să-mi spui personal, dacă tot suntem la o aruncătură de băţ distanţă. Cu toate acestea, înţeleg spasmele spiritului tău. Cred că în fond nici măcar nu ai vrut să-mi spui ceea ce ai scris. Scrisoarea ta este o justificare murdară în faţa adepţilor tăi, asta dacă încă îi mai ai. Nu mă miră exagerarea frazelor tale şi mitomania pe care o ascunde. Falsuri? Trădări? Injurii? Când? Unde? Cum? Ai semnat o scrisoare pripită, plină de insulte şi vulgarităţi.

Ai vrut să-mi transferi mie dezacordurile tale infantile cu C.M.I. al cărui arbitraj ai acceptat şi acum că ai părăsit guvernarea transformi în inamic Masoneria Universală. Într-un pronostic de nimic vrei să mă faci responsabil de eşecul procesului de unificare pe care ai înţeles-o mereu ca un film de desene animate. Ceea ce da, este adevărat, este că eu nu am fost răspunzător de schismă. Diviziunea a fost gestionată în birouri pestilenţiale şi erai tu funcţionarul Tribunalului de Justiţie Electorală care ai legitimat cu influenţa ta asaltul împotriva Templului Boggiani. Ultraj pe care l-am înghiţit pentru Unitate, dar neuitat în onoarea şi pentru memoria Masoneriei Paraguayene, de a cărei schismă te fac unul dintre responsabili, căci predicţia ta a fost pentru urchile surde.

Niciodată nu m-am ghidat în Ordin prin edicte profane, ci cu ajutorul principiilor. Între legalitate şi legitimitate mereu am optat pentru cea din urmă şi nu mi-e ruşine să mă uit în ochii Fraţilor mei.

Stimatul meu Carlos, aş fi preferat să menţin toate acestea cu cea mai mare discreţie posibilă, ca între o conversaţie de prieteni, dar din păcate te-ai lăsat învăluit de necesitatea justificării. Neprietenoasa ta scrisoare nu este mai mult decât reflectarea culturii tale abreviate şi a resentimentului deteriorat al mediocrilor. Mi-ar fi plăcut să foloseşti fraze din Descartes sau din Baruch Spinoza şi nu de genul Martin Fierro.

În sfârşit, nu am nevoie de nicio bijuterie sau de funcţii trecătoare, ci de loialitatea Fraţilor mei, pe care Tu ai profanat-o premeditat.

Sper să nu fi Herostrat-ul Masoneriei Paraguayene care vrând să intre în istorie, a incendiat Templul Dianei.


Cu sinceritate,



Euclides Acevedo




 
 
 

Masonic Press Agency

Masonic Times

Agencia de Prensa Masónica

DIARIO MASÓNICO

Agência de Imprensa Maçônica