Mesajul Marelui Maestru Luigi PRUNETI - cutremurului din Italia

marți, 7 aprilie 2009

EXCLUSIVITATE
Roma, 6 aprilie 2009 e.:v.:
Dragii mei,
Dis de dimineaţă, am aflat ştirea cconform căreia regiunea Abruzzo, în general, şi oraşul Aquilla, în particular, au fost lovite de un cutremur de mare magnitudine. Au fost afectate multe persoane şi clădiri, din fericire niciun Frate ori Soră a noastră nu au murit, doar cîţiva fiind nevoiţi să îşi părăsească casele grav avariate.
Sediul nostru din acel oraş nu a suferit nicio pagubă (...). Prin aceasta ne exprimăm, Fraţi şi Surori, absoluta noastră solidaritate. Toată Comunitatea le stă la dispoziţie pentru tot ce au nevoie, doliul lor este doliul nostru, suferinţa los este suferinţa noastră.
Dragi Fraţi şi Surori, a sosit momentul să strângem lanţul, să ne exprimăm dragostea ce ne leagă. Am stabilit deja măsurile pe care le vom lua, acestea fiind:
  1. Vă da Delegaţiei din Abruzzo o sumă de bani pentru primele intervenţii,
  2. Am scris către toate autorităţile acestei regiuni: Camerele Superioare, Inspectoratele, Magistraturi, şi am cerut Fraţilor şi Surorilor noastre să verse în contul curent pus la dispoziţia acestui dezastru o donaţie, cu menţiunea că este dedicată pentru solidaritatea faţă de regiunea Abruzzo.
  3. Am numit un Frate, în mod oficial, pentru regiunea Abruzzo, iar tot sprijinul nostru moral şi material stă la dispoziţia autorităţilor de acolo, fiind gata oricând de punerea la dispoziţie a acestora, dacă autorităţile ne-o vor cere.

Cu prea draga noastră T.:A.:F.:

Luigi Pruneti

Suveran Mare Comandor

Mare Maestru

 
 
 

Masonic Press Agency

Masonic Times

Agencia de Prensa Masónica

DIARIO MASÓNICO

Agência de Imprensa Maçônica