Mesajul de sfârşit de an la Prea Respectabilului Frate Ruy Rocha de Macedo

vineri, 11 decembrie 2009

Încă un an a ajuns la final. Este timpul pentru a face bilanţul a ceea ce sa întâmplat. Este timpul de a ne transforma: momentele bune în noi energii, entuziasmul şi, mai presus de orice speranţă, visele noastre vor deveni în realitate; momentele de rău în memento-uri, pentru a nu comite aceleaşi greşeli din nou anul viitor. Este timpul de a deveni conştienţi de faptul că vremurile grele sunt doar componente cheie, astfel încât totul în viaţă să treacă şi ca aceste momente, în viitor, să ne ajute să avem momente fericite.

Fraţii mei, cumnate şi nepoţii, se încheie încă un an şi punem în balanţă tot ce am realizat în Lojile noastre, în viaţa cotidiană, de familie şi este bine să nu uităm aceste lucruri, pentru a putea atinge fericirea, nelasându-ne distruşi de înfrângeri şi eşecuri.

Cel mai important este a ne aminti mereu, cu perseverenţă şi dedicare, faptul că angajamentul şi implicarea în orice cauze, este întotdeauna posibilă pentru a atinge succesul. Lucrurile sunt improbabile, dar nu imposibile.

Asumându-ne, din nou, administraţia Marii Loji Masonice din Statul Goias, am revitalizat triada scopului nostru: muncă-perseverenţă-dedicaţie. Fără încetare, am trecut la muncă pentru construcţia unei Masoneri mai puternice, unite şi active.
Graţie colaborării întregii familii masonice a Marii Loji, sprijin necondiţionat primit din partea cumnatelor (soţiile de Francmasoni - n.r.), reprezentate de liderul acestora, Preşedintele Colméias da GLEG, Claudia Regina – soţia mea şi companioană – am reuşit să contabilizăm rezultatele surprinzătoare ale încă unui exerciţiu de funcţie.
Anul ce se încheie a împuternicit imaginea progresistă a Marii Loji goiane, în plan naţional. Aici am realizat cea mai importantă Adunare a Masoneriei Simbolice a Braziliei, asumându-ne preşedinţia CMSB şi, prin urmare, am fost prezenţi de la nord la sudul ţării pentru a duce mesajul nostru de optimism şi muncă. În octombrie am trecut în revistă participarea noastră la cea de-a III-a Reuniune Masonică a Marilor Loji din Centru-Vest, realizată în Cuiaba - MT, şi am avut plăcerea de a dovedi rezultatul întregii noastre activităţi, prin manifestările spontane a principalilor reprezentanţi ai masoneriei braziliene.
Am început a fi cunoscuţi la nivel mondial, prin intermediul Agenţiei de Presă Masonică din România în Europa şi Statele Unite ale Americii, care au dispus de cooperarea şi logistica Marii Loji Masonice din Statul Goias pentru relatarea evenimentelor masonice în Brazilia. De-a lungul anului 2009 am realizat diverse campanii instituţionale şi am semnat importante parteneriate cu autorităţile publice şi cu mediul privat.
Acum, toate acestea au fost posibile datorită fondurilor primite de la fiecare Lojă vizitată şi cu fiecare cuvânt de a uzit de la cei care, ca şi noi, cred în zile mai bune.
Încă un an se termină. În ceea ce priveşte acest lucru, umanitatea continuă să pretindă că este fericită. Şi, poate, nu există nimic mai legitim decât acest lucru. Fericirea nu este o stare finală la care se ajunge şi, după care, nu mai există nimic de făcut. Acelaşi lucru este valabil şi pentru succes. Un lucru este a ajunge la, altul diferit, şi mai laborios, este acela de a conserva ceea ce a fost deja cucerit.
Un 2010 Fericit!
Ruy Rocha de Macedo
Mare Maestru

 
 
 

Masonic Press Agency

Masonic Times

Agencia de Prensa Masónica

DIARIO MASÓNICO

Agência de Imprensa Maçônica