Cuvântul Fratelui Fondator al Agenţiei de Presă Masonică din România

joi, 2 iulie 2009

Or.: Bucureşti, 2 iulie 2009 e.:v.:
Dragii mei,
Cu bucurie şi plăcere mă adresez vouă şi cititorilor aceste structuri masonice informative. Este o adevărată bucurie să vă pot spune că zilele acestea am încheiat negocierile cu Înalţii Demnitari Masonici din Brazilia. În această seară, echipa Agenţiei de Presă Masonică din România a fost informată de Marele Cancelar al Marii Loji Masonice din Statului Goias de faptul că A.:P.:M.:R.: va putea emite, în exclusivitate, ştirile referitoare la a XXXVIII-a Adunare Generală a Confederaţiei Masoneriei Simbolice din Brazilia. În ceea ce ne priveşte, ne-am luat angajamentul de a promova, la nivel mondial, masoneria regulară din Brazilia.
IMNA a dat ca eşuată această negociere dar, prin diplomaţie şi o poziţie fermă, am reuşit să ducem negocierile la final, obţinând rezultatul dorit. Acest eveniment reprezintă o miză foarte mare pentru noi, fiind cel mai mare eveniment al Masoneriei Regulare pe care îl mediatizăm la nivel mondial, alături de colegii noştri de la Diario Masonico şi Masonic Post.
Sper ca, într-un viitor apropiat, să pot spune că vom mediatiza şi evenimente masonice româneşti, la acelaşi nivel dar cu sprijinul IMNA care, până în prezent, nu a luat parte la mediatizarea unui eveniment masonic, păstrându-şi echidistanţa, adoptând o poziţie diplomatică.
Fraternalmente,
Fr.: Fondator
Agenţia de Presă Masonică din România

 
 
 

Masonic Press Agency

Masonic Times

Agencia de Prensa Masónica

DIARIO MASÓNICO

Agência de Imprensa Maçônica