Mesajul Fondatorului Agenţiei de Presă Masonică din România

miercuri, 15 iulie 2009

Or.: Bucureşti, 15 iulie 2009 e.:v.:


Iubiţii mei,

Nu am putut să mă abţin şi să mai accept comentariile maliţioase apărute pe aceeaşi publicaţie (persoanele în cauză ştiu despre cine este vorba). Dar nu am să atac şi nici nu am să spun vorbe de duh. Simplemente doresc a face un mic comentariu care să vă ajute să vedeţi ambele părţi ale cupei din care, cu toţii, bem.

Că suntem maliţioşi, rămâne la latitudinea celor care citesc articolele expuse. Că suntem partizani, cred că cea mai mare dovadă a partizanatului nostru este faptul că după ce am promovat cel mai mare eveniment al Masoneriei Liberale, azi promovăm unul dintre cele mai importante şi grandioase evenimente masonice conservatoare din Emisfera de Vest. Dar că suntem incompetenţi, pardon! A gestiona pe an, doar noi, ca structură, aproximativ 1.800 de informaţii masonice, din care expuse aproape 900, cred că este ori o proastă informare a celor care numesc echipa APMR incompetentă, ori, să ne fie cu iertare, prost, foarte prost informaţi (informat, în cazul de faţă).

Victor Guerra. Puţin au auzit de el, şi mai puţini îl cunosc. Scriitor cu numeroase veleităţi, spaniol, autor a mai multor opere, un laic convins, Victor Guerra, o persoană care ar toate atributele în a critica şi desfiinţa orice altă publicaţie masonică, care se îndepărtează de scopul iniţial al masoneriei, a considerat că Le Monde Maconique şi Diario Masonico merită tot respectul şi atenţia cititorilor. Pe pagina sa virtuală, distinsul domn şi dragul nostru Frate clasifică Le Monde Maconique ca: medio de comunicacion (mediu de comunicaţie), iar Diario Masonico este catalogat ca exact ceea ce şi este, o publicaţie masonică, numind-o revistă masonică.

Cu preţuire frăţească,

Fr.: Fondator
Agenţia de Presă Masonică din România



 
 
 

Masonic Press Agency

Masonic Times

Agencia de Prensa Masónica

DIARIO MASÓNICO

Agência de Imprensa Maçônica