Omagiu adus Marelui Maestru Nicu Filip

sâmbătă, 18 iulie 2009


Prea Iubiţi Fraţi,
Dragi cititori,

Tipicitatea Masoneriei Româneşti şi a „Iluştrilor” săi membrii mă face uneori să mă ruşinez... Am considerat să rog secretariatul A.:P.:M.:R.: să publice aceste câteva rânduri, dat fiind faptul că acum o săptămână nu au publicat nimic cu referire la Fratele nostru Nicu Filip 33.
Acum un an şi o săptămână a trecut la Orientul Etern cel ce a ajutat foarte mulţi Fraţi să revadă lumina şi îşi aducă aminte a se bucura de ea. Fratele Nicu Filip 33, Mare Maestru al Marii Loji Naţionale din România, a reprezentat, şi sper eu să reprezinte şi pentru generaţiile viitoare de iniţiaţi, un model şi un cumul de principii. Mulţi dintre liderii masoneriei naţionale l-au cunoscut şi şi mai mulţi îi regretă trecerea la Orientul Etern.
Am rămas uimit să văd că nu a existat nicio manifestare publică pentru omagierea Ilustrului Frate, până acum un an o legendă vie a Masoneriei Naţionale. Nu vreau nici să ridic în slăvi pe nimeni şi nici să hulesc. Sper ca, prin umilele mele cuvinte, să aduc un omagiu celui ce a fost, şi cel ce este şi va fi pentru mulţi dintre noi, ceasul redeşteptător al Masoneriei Româneşti, Niculae Filip 33, Mare Maestru şi „fiu al luminii”.

Am zis...


Fr.: A******** A**** M.:M.:
Înalt Reprezentant IMNA

 
 
 

Masonic Press Agency

Masonic Times

Agencia de Prensa Masónica

DIARIO MASÓNICO

Agência de Imprensa Maçônica