MASONERIA DIN STATELE UNITE ALE AMERICII, PERU, VENEZUELA ŞI MEXIC SALUTĂ ROMÂNIA ŞI ZIUA DE 3 FEBRUARIE 6009

vineri, 6 februarie 2009


Am primit, pe data de 3 februarie, la redacţia Agenţiei de Presă Masonică din România, de la I.: Fr.: A. A. M.: M.: o scrisoare care ne face să fim mândri de faptul că Marile Potenţe Masonice din Lume solidarizează cu poporul român.
Ca orice persoană, m-am bucurat că România începe a-şi redobândi statutul geostrategic, şi pe cel de drept, istoric. Am făcut o postare pe blog, am vorbit la telefon cu nişte fraţi din străinătate şi am trimis e-mail-uri. Mă aşteptam ca toţi să salute acest act, pentru că îi cunosc şi orice motiv al meu de bucurie este şi motivul lor şi invers. Cu toate acestea am fost mai mult decât bucuros atunci când am citit e-mail-ul de la bunul şi dragul meu frate Cesar, din Danbury, Connecticut, S.U.A., care îşi exprima sentimentele de solidaritate şi uniune. Iată ce îmi spunea:
"Dragul meu frate A.,

Mă onorează şi mă umple de mândrie spontanieitatea şi încrederea pe care mi-o acorzi, făcându-mă să particip la aceste evenimente minunate pe care le celebrează brava ta ţară şi asupritul popor al Marelui Orient România. Această data este de ţinut minte, Februarie 03, 2009 va fi pasul în istoria acestui eveniment de imensă importanţă care vă umple de bucurie inimile, sentiment pe care, cu sinceritate şi fraternitate, îl împartă cu Ilustra ta persoană.

Permite-mi să mă unesc sărbătorilor şi sentimentelor tale de speranţă, pe care acest eveniment transcedental va fi doar încă unul, în cucerirea libertăţii, egalităţii şi independenţei pe care acest mare popor istoriccamente îl merită.

Voi transmite mesajul tău emoţionant fraţilor noştri din Orientul Danbury, Connecticut, autorităţilor din cadrul Marii Loji a Statului New York, precum şi fraţilor din Marea Lojă din Centrul Peruului care, sunt mai mult ca sigur că deja îţi împărtăşesc bucuria.

Fratele Tău
Cesar U."

Pe lângă acest mail am mai primit un altul, tot de la Cesar, care conţinea câteva articole despre decizia T.I.H., dar din viziunea presei americane. Iată cum suna unul dintre acele articole:

"Curtea Lumii trasează graniţa între Romania şi Ucraina.

Tribunalul Internaţional de Justiţie a trasat graniţa dintre Ucraina şi Romania în Marea Neagră, ajungând la un compromis în privinţa argumentelor de bază. Curtea a luat în calcul argumentele şi hărţile prezentate de cele două ţări şi a desenat frontiera maritimă între părţile reclamante. La mijloc se află accesul la miliare e metri cubi de gaz natural şi la aproximativ zece milioane tone de petrol, dar nu a fost clar cumnoua linie va demarca cele două resurse. România a spus că a primit 79% din cereri. Dar adjunctul ministrului afacerilor externe al Ucrainei, Oleksandr Kupchyshyn a declarat că ambele părţi sunt satisfăcute cu judecată"

Nu în ultimul rând, vreau să mulţumesc şi fraţilor din Venezuela care s-au raliat la mesajul trimis, în mod special dragului meu frate Ernesto Marquez, Mare Secund Supravheghetor al Marii Loji Unite din Venezuela. Mulţumiri şi fraţilor din Marea Lojă din Centrul Peruului, fraţilor din Mexic şi Confederaţiei Interamericane a Masoneriei Simbolice. Tuturor le spun un călduros mulţumesc şi le transmit o T.:A.:F.:





 
 
 

Masonic Press Agency

Masonic Times

Agencia de Prensa Masónica

DIARIO MASÓNICO

Agência de Imprensa Maçônica