TABLOUL GRADULUI DE UCENIC STĂ LA LOC DE CINSTE, DEASUPRA ICOANEI FECIOAREI MARIA, ÎNTR-UN TEMPLU ROMANO-CATOLIC DIN FRANŢA

vineri, 6 februarie 2009





I.: Fr.: A. A. M.: M.: afirma despre aceste poze că ar fi mai frumoase dacă toţi fraţii, dar şi profanii, le-ar fotografia cu propriul ochi.

"De ce este interesant articolul? Ei bine, pentru că persoana care mi-a dat pozele a omis să îmi arate nişte lucruri pe care le-am descoperit singur. Înainte de toate, trebuie să observăm faptul că persoanele din imagine se uită la icoană şi nu la elementul masonic central dar, pentru cei cu ochiul mai bine format, lucrurile nu se termină aici. Capul de deasupra Tabloului... Priviţi cu atenţie ce elemente astrale, masonice, apar în icoană? Ce personaj marcant al Masoneriei apare în pictură? Apoi ce plante şi animale sunt pictate? Icoana este mărginită, logic, de o ramă dar, rama are în lateral sculptate două coloane iar frontispiciul întrerupt de sus are o semnificaţie anume. Nu am să dau mai multe explicaţii deoarece nu intră în calitatea unui Maestru să o facă, dar sper ca cel puţin cei ce sunt ori se consideră maeştrii să ştie despre ce am vorbit. Dacă nu, atunci i-aş ruga ră renunţe la a se mai intitula ori a se considera astfel..."




 
 
 

Masonic Press Agency

Masonic Times

Agencia de Prensa Masónica

DIARIO MASÓNICO

Agência de Imprensa Maçônica