Or.'. Bogota, Columbia. Ca urmare a procesului, zilnic, de cercetare a Masoneriei din Emisfera de Vest, Agenţia de Presă Masonică din România a decoperit, spre surprinderea sa şi a celorlalţi colaboratori internaţionali, faptul că IMNA "este parte a procesului de promovare" a celei de-a XXI-a Adunări Generale a Confederaţiei Masonice Interamericane.
După cum ştim, IMNA este compusă din două structuri majore, actualmente inactive, EMNA (European Masonic News Agency) care acoperă spaţiul Europei, Canadei, Australiei şi Statelor Unite ale Americii şi APML (Agencia de Prensa Masonica Latinoamericana). "Faimoasa" participare a IMNA în cadrul procesului de promovare a C.M.I. (unul dintre cele mai importante organisme Masonice din Emisfera de Vest) rezultă din procesul de încălcare a drepturilor de autor care, de această dată, nu a deranjat pe nimeni, chiar a stârnit zâmbete.
Fratele Jimmy García Camargo (sau cine a efectuat lucrarea), membru al Marii Loji din Columbia, cel care a realizat materialul video de promovare a CMI, a preluat emblema Agenţiei de Presă Msonică din America Latină şi a modificat-o, prin ştergerea numelui, adăugând sigla Confederaţiei Masonice Interamericane (C.M.I.). Este inadmisibil ca cineva să spună că emblemele seamănă. Steagurile sunt identic aşezate, la fel şi culorile etc. Imaginea de mai jos este originalul.
În următoarea imagine puteţi observa materialul video, fotografiat, din pagina web oficială (www.granlogiadecolombia.org), a Marii Loji din Columbia, al cărei Mare Maestru este Preşedinte al CMI, până în anul profan 2012. Oare liderii confederaţiei ştiu? Oare cei ai Marii Loji ştiu? Oare cineva a observat aceste lucruri? Ei bine, DA! Este o dovadă în plus a faptului că munca de cercetare a APMR păstrează un anumit standard auto-impus.