Masoneria din Mexic este consternată - Templu Masonic incendiat

vineri, 23 octombrie 2009

Preluare de pe pagina personală a Fratelui Fondator.
Urmând un curs tipic, în fiecare seară, la ore înaintate, încep corepondenţa cu Fraţii din emisfera de vest. Părea a fi o seară ca oricare alta, până când am dat peste o scrisoare a Marelui Maestru Lopez Hernandez Humberto, chestiune care mi-a atras atenţia imediat. Nu era o scrisoare de salut! Era o informare asupra unui sacrilegiu comis de anti-masoni!

În seara zilei de 2 octombrie, avea a se întâmpla ceva ce am putea numi un act premeditat, împotriva dreptului nostru la existenţă. În ziua de 3 octombrie, atunci când Fraţii mergeau la "lucru", Templul a fost găsit fumegând şi plin de cenuşă. Totul era devastat, incendiat! Fraţii au făcut o cerere către Agenţia Ministerului Public pentru a se demara o amplă investigaţie.

Doresc a-mi exprima, public, faţă de Marele Maestru şi Fraţii mei din Mexic întreg sprijinul şi respectul pe care îl poate acorda un Frate unui alt Frate, făcând un apel la unitate, nu numai în astfel de momente, la toţi Fraţii din ţară, să luăm exemplu! Să nu uităm că atunci ând greul are să vie, Gradul dispare, demnitatea se evaporă, iar Obedienţa devine una singură, aceea a Fraternităţii şi a responsabilităţii comune.

 
 
 

Masonic Press Agency

Masonic Times

Agencia de Prensa Masónica

DIARIO MASÓNICO

Agência de Imprensa Maçônica